All I know is I was Enchanted to meet you

Det har redan gått ett år. Ett år! För ett år sedan, träffade jag min förebild, idol och inspiration. Taylor Swift. Vi var 10 stycken som stod utanför hotellet Taylor bodde på i Oslo när hon, hennes livvakter och gitarrist, Grant Mickelson, kom ut. Jag (och alla de andra, tror jag) stod helt chockade, helt wonderstruck, och bara lyssnade på vad Tay hade att säga. Jag kommer inte riktigt ihåg allt hon sa, hade lite svårt att ta in allt när hon stod där framför mig, men jag kommer ihåg att hennes livvakter sa flera gånger att det var för kallt och att hon var tvungen att gå. Så Grant tog en gruppbild av oss tillsammans med Tay och sedan åkte hon.
Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att detta hänt mig.
Jag saknar dessa dagar i Oslo otroligt mycket och jag saknar alla fina människor jag umgicks med ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda Engström

sv. jag hoppas du någon dag får chansen att träffa dem, och jag tror du hade snackat med dem för dem är väldigt lätta att prata med, tro det eller ej men så är det :)

2012-03-18 @ 18:41:16
URL: http://matildaengstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0