All you are is mean..

Rubriken har ingenting med inlägget att göra,
så kommer det nog att bli framöver med!

Jag tänkte att börja presentera mig lite!

Jag heter Annina och är en femtonårig tjej från en liten stad utanför Borås.
Jag har tre småsystrar, johanna 13 år, Sabina 12 år och Tilde 10 år.
Ni kanske undrar över mitt namn? Annina är finskt, min mormor kommer från finland, och mitt efternamn, Todorovic, har jag fått från att farfar är från Serbien!
Jag har en liten hund som heter Totte och är mest Papillon men även 10% Lhasa pso.
På fritiden lyssnar jag mycket på musik! Annars är jag med kompisar och så :P
Jag är en SWIFTIE! Alltså, Taylor Swift Fan. Den allra mesta musiken jag lyssnar på är Taylor Swift.
I love her, adore her, she's my role model, my inspiration. End of discussion.
Jag är också en twilighter, inte så mycket längre som jag varit, but still, i'm a twilighter.
Jag har en twilightblogg som heter http://twilightismylife.blogg.se/ , så twilighters, följ!
Mina favoritfilmer just nu är Water For Elephants och Valentine's day.
Mina favoritlåtar just nu är Mean-Taylor Swift, Sparks Fly-Taylor Swift och The house that built me-Miranda Lambert.

Det var lite om mig!


Kommentarer
Postat av: Julia H

En fråga, Gillaru Justin Bieber ? :)



kram



2011-05-05 @ 19:58:18
URL: http://twogirlsonestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0