Breaking Dawn <3

Jag kom på att jag glömt att skriva om Breaking Dawn Part 1!
Jag var ju på Twiday i Göteborg och såg de tre första filmerna och såg sedan BD på midnattspremiären! :) Jag vann även en kalender!
Sedan har jag sett den 2 ggr till på bio här i stan. Det är alltid roligast på midnattspremiären eftersom det nästan bara är twi-hards ^^
Men denna filmen var absolut den bästa! Jag älskar den <3 Bröllopsscenen var helt fantastisk! Det enda jag har att kommentera är att Edward inte såg så plågad ut som han ska vara. Men det gör inget eftersom han såg ju ut att han led lite iaf och hela filmen var bara helt underbar! Jag vill se part 2 nu, men ändå inte. Jag vill inte att allt ska ta slut..
"No messure of time will be enough, but we'll start with forever" -Edward Cullen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0